czwartek, 14 maja 2015

Czas zacząć

Witam milutko wszystkich :)
Na początek wypadało by się jakoś przedstawić.
Jestem Natalia, mieszkam w okolicach Olsztyna.
Jakiś tydzień temu pisałam maturki, także teraz mam wakacje.
Interesuje się głównie fotografią, lubię robić zdjęcia ale gdy ktoś mnie pyta o coś związanego z aparatem to dla mnie czarna magia.
Mam lustrzankę cyfrową, canon EOS 1000 D, aparat prosty w obsłudze , zwłaszcza dla początkujących.
Zdjęcia zazwyczaj robię na trybach Av i Tv.
O to kilka zdjęć wykonanych przeze mnie, z których jestem najbardziej zadowolona :







Co do bloga, to nie wiem dokładnie o czym będzie.
Na pewno będą zdjęcia, i trochę o fotografii.
Chciałam żeby było też o kosmetykach, jestem konsultantką w avonie, także możecie się spodziewać recenzji różnych rzeczy.
Staram się też zdrowo odżywiać i ćwiczyć, czyli pewne o tym też tu wspomnę.
Mam nadzieje że dam radę dodawać posty przynajmniej raz na tydzień, i nie zapomnę o blogu :)
Miłego dnia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz